بنیان‌گذار و مدیرعامل بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان یعنی «آمازون» (Amazon)، خواندن هشت کتاب را به تمامی مدیران و بازرگانان جهان پیشنهاد می‌کند.

آمازون فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ میلادی و با فروش اینترنتی کتاب آغاز کرد. با اینکه پیشرفت کسب و کار آمازون باعث شد تا در نهایت هر نوع کالایی را بفروشد، ولی کتاب (چاپی و دیجیتال) همواره کالای اصلی این فروشگاه بوده و مدیران آمازون، توجه ویژه‌ای به آن دارند.

بنیان‌گذار و مدیرعامل حال حاضر آمازون، آقای «جف بزوز» (Jeff Bezos) به عنوان یکی از موفق‌ترین مدیران جهان و شخصی که بازه‌ی زیادی از زندگی خود را با کتاب‌ها گذرانده، خواندن هشت کتاب زیر را به تمامی مدیران جهان پیشنهاد می‌کند.

8 Books Jeff Bezos Thinks Every Boss Should Buy_02

عنوان: Good to Great

نویسنده: Jim Collins

این کتاب که سومین اثر «جیم کالینز» (Jim Collins) است، به ارائه‌ی تعدادی راه حل برای سازمان‌هایی که «ژن موفقیت» (Successful DNA) ندارند، اشاره دارد. کالینز در این کتاب می‌گوید: «تنها راهی که بتوانید به چشم‌انداز سازمانتان برسید، داشتن تعهد بلند مدت به ساختن سیستمی برای حفظ هسته‌ی سازمان و تشدید فرآیند پیشرفت است.»

8 Books Jeff Bezos Thinks Every Boss Should Buy_03

عنوان: Data-Driven Marketing

نویسنده: Mark Jeffery

این کتاب به عنوان یک راهنمای شفاف و دقیق جهت رسیدن به سود بیشتر از طریق بازاریابی، معرفی شده است. در این کتاب، ۱۵ راه حل کلی معرفی می‌شود که فارغ از شرایط سازمان، حداقل یکی از آن‌ها برای رسیدن به سود بیشتر از طریق بازاریابی، کاربرد دارد.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کتاب ,جهان ,مدیران ,می‌کند ,پیشنهاد ,مدیران جهان ,پیشنهاد می‌کند ,جهان پیشنهاد ,طریق بازاریابی، ,تمامی مدیران ,جهان پیشنهاد می‌کند
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فاخته پرواز دفتر ترجمه رسمی saanhy.com پیچک افرا بازرگاني لرزان صنعت چرتکه دکتری بدون آزمون (استعداد درخشان) سیگنال های آنلاین تریدینگ دانلود آهنگ جدید به نام زن ...