بنیانگذار و مدیرعامل بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان یعنی «آمازون» (Amazon)، خواندن هشت کتاب را به تمامی مدیران و بازرگانان جهان پیشنهاد میکند.
آمازون فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ میلادی و با فروش اینترنتی کتاب آغاز کرد. با اینکه پیشرفت کسب و کار آمازون باعث شد تا در نهایت هر نوع کالایی را بفروشد، ولی کتاب (چاپی و دیجیتال) همواره کالای اصلی این فروشگاه بوده و مدیران آمازون، توجه ویژهای به آن دارند.
بنیانگذار و مدیرعامل حال حاضر آمازون، آقای «جف بزوز» (Jeff Bezos) به عنوان یکی از موفقترین مدیران جهان و شخصی که بازهی زیادی از زندگی خود را با کتابها گذرانده، خواندن هشت کتاب زیر را به تمامی مدیران جهان پیشنهاد میکند.
عنوان: Good to Great
نویسنده: Jim Collins
این کتاب که سومین اثر «جیم کالینز» (Jim Collins) است، به ارائهی تعدادی راه حل برای سازمانهایی که «ژن موفقیت» (Successful DNA) ندارند، اشاره دارد. کالینز در این کتاب میگوید: «تنها راهی که بتوانید به چشمانداز سازمانتان برسید، داشتن تعهد بلند مدت به ساختن سیستمی برای حفظ هستهی سازمان و تشدید فرآیند پیشرفت است.»
عنوان: Data-Driven Marketing
نویسنده: Mark Jeffery
این کتاب به عنوان یک راهنمای شفاف و دقیق جهت رسیدن به سود بیشتر از طریق بازاریابی، معرفی شده است. در این کتاب، ۱۵ راه حل کلی معرفی میشود که فارغ از شرایط سازمان، حداقل یکی از آنها برای رسیدن به سود بیشتر از طریق بازاریابی، کاربرد دارد.
درباره این سایت